torsdag 11 augusti 2011

Är en dum flicka men tänker fint

En stycke fri grupps entusiast har idag:
ätit- 1 ägg, 2 knäckebrödsskivor, gnocchi, grillkorv, 1 kopp kaffe, 1 tallrik pad thai, otal antal glas vatten.
avverkat - 1 brev till skatteverket, 2 varv i Pildammsparken, 6 sidor text utförda på golvet
tänkt på - hur fan man gör så att allting blir så bra som möjligt. hur får man alla glada. hur gör man bra teater.

varför regnar det hela tiden? trodde man fick bada innan repetitioner. trodde att det ingick.

1 kommentar:

  1. Hej jag heter Juarez. Jag tror jag sett er teater en gång. Spelar ni i Hässleholm i sommaren?

    Den regnar för väder är aldrig att lita på.

    Ni ska aldrig glömma att i mitt hemland, espana, där finns aldrig regn och man kan alltid bada. Eller inte alltid, men nu.

    Hur som heller, jag tycker ni verkar vara snella och bra och om jag fick bestämma här i Skåne ni skulle vara kung.

    SvaraRadera